- TT Castelldefels
Campus 2019...
Gran èxit al primer campus organitzat al nostre club, sota la direcció tècnica de Rafael Monzó, ajudat en les diferents sessions per l'Oriol Monzó, jugador de superdivisió, i entrenadors del club com en José Antonio i en David García.
El campus es va dividir en tres setmanes, la primera setmana alumnes de tecnificació, la segona alumnes d'iniciació, i la tercera una barreja entre els dos grups.

Els assistents han pogut gaudir de diferents sessions on van treballar, serveis i restades, desplaçaments de cames, la tècnica dels diferents cops, multi boles, així com també van treballar els aspectes físics i psicològics, entre d'altres.
Grans tres setmanes, que sens dubte ens anima i molt de cara al futur, i ja comencem a pensar en el proper campus per final de la propera temporada.
Gràcies a tots i totes per aquestes tres setmanes de bon treball, bona actitud, i molt, però que molt tennis taula.